Så trött..

Är grymt trött.. :( tror jag ska lägga mig och power napa lite :)
Den nya kursen har massa uppgifter och verkar lika flum som alla
andra kurser.. Eller så var det läraren som fick mig att känna som
de..!?
***
Jaja på onsdag så börjar grönt kort kursen också så snart får jag
börja tävla på Flash! :) Ska bli så kul att åka och tävla i sommar, vet
inte än när alla papper är klara och så väntar med att planera vart
vi ska åka. Detta året blir ju bara att prova på och klara en, två cler rounder
och få lite rutin på saker och ting.
***
Micke har köpt sig en ratt till 360:it så han sitter just nu och kör bil
i vardagsrummet :P
Nehh dags att dra..

Kommentarer
Postat av: Linda & Ludde

vi tänkte ta en 15 km:are på lördag om du ville med ? Jag och Anki blir det , tror inte Johanna skulle med ..men det märks :)

Kraaam

2010-03-10 @ 07:26:30
Postat av: Petra

Det där med grönt kort har jag ingen koll på alls... i western behöver man bara ha det om man tävlar i boskapsklasser pga kornas säkerhet osv. Så jag har ju inte grönt kort, vare sig i western eller vanlig ridning...

2010-03-14 @ 02:28:41
URL: http://donnaochkatla.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0