Åhh äntligen!

Nu är första tävlingen gjord och vi blev godkända! :) Wiiee! Känns så skönt att
vara hemma.. Dock var jag så slut nu när jag kom innanför dörren att jag inte orkat
duscha :P Jag luktar :P
Tänkte gå in och ta det efter denna update!
Morgonen började med att klockan ringde 5.30 ganska sent för att åka på tävling
men våran start var inte förens 11.30.
Lastningen gick smidigt och när jag satte mig i bilen för att åka mådde jag pyton!
Fy vad jag mått dåligt i en veckas tid men nu äntligen är det över!! :)
Första vet grind inga anmärkningar alls och han hade svårt att stå stilla!
Sen blev det massa väntande tills bangenomgången och sen iväg! Gud va pigg och
springsugen han var! Jag och Minna som red tillsammans pinade på bra och till en
början hade vi ca 13,3 km/tim.
Inne i andra vet gick åxå bra, 60 i puls (60 är max) och inga anmärkningar (när han
väl ville springa för vet)
Sen iväg igen på andra slingan.. Då gick det fort en sväng och det var så varmt så
kändes som vi skulle dö!! :/
Men vi överlevde ;P Sen sista vet grinden funkar inte puls mätaren.. Men fick lite hjälp
och när vi kom in för pulsningen i vet grinden hade han 58 men vi fick två 1or, det står
för att de är lindriga. Typ bra att veta!
Så denna dag blev mycket bra och jag kommer somna med ett leende på läpparna! :D
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anette i Väse

Ni var jätte bra idag.

Grattis till gdk CR!

2010-05-15 @ 21:07:23
URL: http://stallanette.se
Postat av: Malyn Cazzandra

Grattis gumman! :) Visste väl ni skulle klara det

2010-05-15 @ 21:11:20
URL: http://rockdagboken.blogg.se/
Postat av: Linda & Ludde

GRATTIS :)

va kul .......

2010-05-15 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0