Ja men nu så..

Nu har jag ÄNTLIGEN internet :D så gött!!
Ja men en liten uppdate då..
-Flytten har gått bra och vi börjar få ordning på stället!
-En vecka kvar till första starten och jag är nervös redan :P
-Jag ska bli hästägare och fattig ;P
-Jag måste skriva klart ett helt arbete idag, städa, åka till stallet, betala saker m.m.
Åhh massor att göra till veckan åxå... men det ska bli kul att få packa och köpa de sista sakerna
som behövs till tävlingen.. sen måste jag ha hjälp av min käre far.. Kan inte öppna baggars luckan
på bilen.. :/ kan bara öppna glasrutan..
Nehh dags att åker gå till arbetet!
En bild från VF när vi var i Kr-hamn :) vi i blått :)

Kommentarer
Postat av: Linda & Ludde

Grattis till pållen :)

2010-05-07 @ 17:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0