Last träning..

Ja idag hade jag planerat att göra massa olika saker i stallet.
Först fick Flash sig ett bad så han är snygg och ren tills lördag!
Sen väntade vi på C & F som skulle hjälpa mig last träna..
Ja säger då de.. JÄVLA häst!!
Han stegrade sig, bängla, höll på att bryta benen av sig själv innan
han ens kom in EN gång!!! :( Blir tokig på honom ibland!!
Men sen då jävlar gick det hur smidigt som helst!!! gick in utan linor
lugnt och snällt, gick ut igen utan att springa ut som han brukar.. Åh sen
in smidigt igen!! :) Var så glad att han kunde stå där inne ett tag utan att backa ut!! :D
Sen började jag packa och inser nu att jag har för lite saker att packa i.. :/ Måste te Ullared
snart!! ;P
***
Nu ska jag gå och sova, imorn ska jag städa, köpa nya skor till Flash som ska riktas inför helgen,
ut och packa ännu mer och näsan klart! Sen kommer även Mickes far och hans fru hit och hälsar
på, dock vet jag inte när.. :/
***
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0