Tunga dagar...

Nu när solen och värmen har kommit känns allt lika tungt fortfarande?! :/
Jag som trodde det skulle kännas så mycket bättre bara solen kom!
Men ack så fel jag hade..
Det som glädjer mig och får mig att bli riktigt glad nu för tiden är en brun liten klump
men 4 ben som går till klarhet till klarhet i allt han gör :)
Sen vill jag att det ska bli sommarlov.. Eller sommarlov blir det ju inte, jobba blir det..
Men är rätt nöjd med hur jag ska jobba i sommar faktiskt! Just nu är det inte för möe
och inte för lite.. :)
Nehh dags att sätta fart med fallbeskrivningen! Den ska vara klar på fredag och då åker
jag rill Råda med C, F, E, E och Baloo! Så imorn ska vi handla mat för vårat
häst äventyr :) Kommer dock sakna Flash då han får stanna hemma och äta mat ;P
Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0