Iphone 4

I måndags kom den äntligen! :)
Är grymt nöjd med telefon, varför har jag inte upptäckt de tidigare? :P haha
Har hänt en del på senaste tiden men har inte orkat skrivit!
I lördags var jag och F på äventyr.. :/ Vi tappade däcken på ena sidan av transporten (bgogievagn)
Allt gick bra som tur var men fuck vad jag blev rädd! :/
På kvällen såg jag att telefon var på väg åxå :P 
Sen ut på lördagen, var rätt slut efter att ha gått upp 5.
Sen har jag haft praktik i 2 veckor, tiden går så fort! Måste börja spåna på arbetet åxå..
Har varit lite halv lat med ridningen men men vi behöver väl vila ibland vi med, har även bestämt
att Flash ska bli lite rakad åxå. Han kommer att få ett sportigare utseende! :)
I helgen blir de mkt häst och stallet har jag tänkt.
Min bil får luft i kylsystemet hela tiden så toppen är de väl något fel på så pappa ska kolla de
i helgen åxå.. sen kolla tändstiften, han startar på 3 cylindrar ibland.. :/ Bra bil jag har, jag saknar Dexter!
Bästa bilen jag haft men dyrast, drar mest bensin, fulast i lacken. Men fack va den var bra! :P
Nu orkar jag inte skriva mer..
Bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0