Blivit otroligt dålig IGEN..

Fan att det ska vara så svårt att skriva några rader här ibland då men
tiden räcker ju inte till! :/ Någon som kan ge bort några timmar på
dygnet?
Ja vad har hänt.. Inget större i alla fall :P
Ska snart ringa veterinären för Flash behöver vaccineras och senare får
han även nya skor på fossingarna! :) Bäst att han får nya innan de trillar av
sig själva! Brukar gå flisor då och är lite halv jobbigt!
***
Planen för de närmaste veckorna är KM med distansen och hubertusjakt i Väse!
Ska bli skoj båda sakerna men det är ju det där med lastningen åh.. :P
Längtar inte te de i alla fall.. Har inte lastat honom sedan tävlingen sist, 14:e augusti...
Ett tag sen de.. :/
***
Nu ska jag försöka få i mig lite lunch senare bege mig till stallet och rida och grejja, lär bli där
ganska många timmar idag! :P
byee..

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh vad kul med Hubertusjakten :) Var ju superroligt förra året! Har kvar den där lilla "plaketten" vi fick, har hängt den i min sadelkammare som minne :)

2010-10-16 @ 12:24:00
URL: http://tallberget.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0