Kickad i huvudet..

Ja var ett tag sen jag skrev ju :P Men praktiken har tagit på mina stackars
krafter :P haha..
Ja har väl inte hänt så möe på sistone.. Jag har inte hunnit ridit så mycket jag
önskat då det blir mörkt för tidigt!! :(
Idag blev jag även kickad av här Fläsk... mitt i pannan..
De var så att jag satt ner och kände på hans vänstra bakben och vips
så kickade han till för en fluga med det högra och träffar mig mitt i pannan...
Dock var det inte hårt och han missa näsan som tur var!
Men fan så arg jag blev.. Hade en föreläsning för honom hur pantad i huvudet
han var som gjorde så! Men tror han förstod att man ska inte lyfta fötterna när
mamma sitter ner för då blir hon arg!! :P
Självklart var det inte meningen men blev grymt irriterad.. :/
***
Skulle ha jobbat tills 18.15 idag med men slapp de :D
Fy vad det var skönt! Fick dock hoppa in och jobba igår kväll.. Men men.. jag är
ju så snäll som ställer upp ;P
***
Nu snart kommer mamma åxå.. hon kommer vara så arg på mig när hon
ser hur stökigt jag har.. men har fan ingen ork till att städa :P
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0