Höst!?...

Jag vill inte ha höst.. :( Vart tog sommaren vägen lixom?? :S
Skolan  har dragit igång igen för mig och dom har som vanligt ingen
koll på läget och ändrar schemat hela tiden.. så går bra att planera saker då, nja
inte riktigt.. :/
Kör lite lugnare med Flash nu åxå.. inte lika långa pass och ska bli mer arbete i paddocken
om den inte regnar sönder... Men herrom dagen så hoppade vi och vi var upp på 80cm :P
Fy va duktig han blivit! Vi hoppade galopperande åxå.. :D Annrs brukar han vilja ta det i trav
men nu gick det super :D Så den 12:e ska vi vara med på huntingen på krk hade jag tänkt :)
Behöver bara låna en transport då vi är 3 stycken från stallet som ska vara med! :)
Har även tränat lydnad med Flash :D min lilla hund :P Inkallning och stanna tränade vi på
och han skötte sig bra! :)
Väntar även på bilderna från Camilla när vi var på vasaritten.. Hon är inte så snabb :P hihi..
Men får dom kanske snart :P
Nehh nu ska jag åka åh hämta ett paket från Horze :D
Dock är det 4 par reflex stryk kappor och en huva tills i vinter, men ändå paket är kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0