Massa jobb framför mig..

Ja igår va ju L och C ut till stallet och L körde horsemanship med herr Fläsk..
Ja de tog bara typ 1,5 timme för henne att longera honom i båda varven..
Puhh.. Jag har nog en av de stönigaste hästar som finns, inte konstigt att han inte
ville springa med sulky. Han Tycker inte om när någon är bakom honom och kan
fösa honom.. Så jag har en hel del att jobba med framöver men tror jag kommer
se resultat ganska snabbt om jag gör rätt och håller på med det mycket!
Men han kommer inte att ge upp lätt denna man.. Men har fördelen att han är
grymt snabbtänkt och snabb lärd men han lär komma på nya tricks för att slippa undan.
Det är ju Flash vi pratar om :D
Nehh dags att sätta fart på dagen..
Hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0