Städa..

Ja jag håller på att städa hela lägenheten..
Sorterar även saker som ska slängas så som gamla papper åh skit..
Har inte sorterat sen jag bodde på Färjestad.. Skäms på mig :P
Har städat hela vardagsrummet även skräp lådan!! :) Möe skit där i alla fall..
Sorterade även min ena garderob (mycket behövligt) skulle behöva slänga skor
men är ju inge fel på dom så de går ju inte.. :P Jag gillar att ha mycket skor :D
Men fick bra ordning där dock skulle jag behöva en till garderob..
Nu ska jag ta mig an alla kläder som är utanför garderoben som ska in..
Sen ska det diskas, damsugas och damtorka så är jag klar!
så när jag är klar blir det ut till stallet och ikväll tar jag in hästarna..
Skulle behöva börja läsa boken som ska läsas tills på torsdag (om jag kommer ihåg rätt) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0