26:e april 2011

Som vanligt är jag dålig på uppdates! :/
Ja senaste då.. humm..
Jag och Fläskis ska byta stall ska bli himla kul åh vi ska springa i grusgropen :D
Game åker hem åxå på fredag, ska bli skönt att bara kunna fokusera på Flash
men mkt tråkigt att han åker hem men jag kommer få träffa honom igen :D
Idag skrev jag även på papprena på Siri och hennes uppfödare var jätte glad
att se henne då hon är en helt annan hund :)
***
I lördag så åkte vi ner till Jönköping och elmia :)
Det var jag, Christoffer, Dan och Johan, vi åkte med caravanen från karlstad
de tog ett tag men var kul med massa bilar :D
Mässan bjöd på samma saker som alltid kändes det som men
jag tycker ändå att det är kul att vara där inne åh bara kolla runt.
på kvällen åkte vi runt i jönköping och fuck vad bilar de var, A6 var
smockat med folk :P
Jag tog på mig att köra hem åh så jag fick köra volvo :P
***
Jag kommer inte på så möe annat att skriva nu..
Så hejs svejs!

Kommentarer
Postat av: Linda (mä Ludde )

,,,....vilken grusgrop ? .... borta vid mig ?

2011-04-27 @ 23:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0