Dumma Norge..

Ja då har herr C åkt för att jobba en vecka i landet bredvid.
Han skulle egentligen börja nästa vecka men det var något
strul så han fick börja i dag ist.
Vilket var lite bra för då kommer vi bli lediga samma helg vilket
är betydligt bättre än att jag ska behöva jobba när han är hemma,
dock så är ju mina lediga helger redan uppbokade :P Det står häst
på schemat!
Nu väntar jag på att Camilla åh Johannes ska komma in te stan så
ska vi äta på max och jag behöver handla lite saker.
Nehh nu blir det att läsa några sidor innan de ringer och är på g.
Saknar min sötis redan.. :/ Kommer bli en lååång vecka..

Herrå!

Kommentarer
Postat av: Linda & Ludde

hmm .. har du också "häst" på schemat lediga helger .. Konstigt detta ;)

Har samma dilemma jag med :D

2011-04-29 @ 08:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0