...

Ja handla är rätt så kul :P Var till Hööks med Camilla förut och köpte transport skydd
till herr fläsk :) har inte kunnat bestämma mig om jag skulle köpa korta eller köpa
stora paddar.. Så Johannes och Camilla fick vara med och säga sitt åxå :P
http://www.hooks.se/product.aspx?productid=610628&deptid=108&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Dessa blev de då de jag igentligen vill ha inte går att få tag på längre..
åh e var blå åxå.. skit de men jag får väl stå ut med bruna :P

Nu ska jag ta natten, imorn ska jag ta igen ännu en praktik dag. Herr C är ju inte
hemma så min snälla mamma ska ta Siri! Efter de ska vi skynda oss till stallet så
ska Game åka hem! :( Kändes väldigt tråkigt att han ska åka hem men jag ska
komma åh hälsa på åh ta en ridtur framöver! :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0