3/2-2011

Då har jag äntligen fått tummen ur rumpan och gjort tatueringen! :D
Och är sjukt nöjd :) Var på Walk the Line på herrhagen hos Stoffe och gjorde
den. 
Vågade inte säga något te mamma men hon hade fått reda på de ändå :P
Tur de hon blir så arg :P Hon sa förut att nu räcker de med tatueringar (jag har 2).
Mamma vet bäst eller hur är de? :P
Var även bergviksfest igår, var lite med folk men jag hade kul ändå :)
Och idag åker Milla hem åxå, har haft henne i en hel månad nu. Känns skönt
att slippa allt pass då jag inte kan ha med henne till stallet, men kommer åxå bli
lite ensamt utan den gamla damen!
Men har ju Pia att ta hem åxå :)
Nehh nu ska jag ta tag i dagen och börja diska för att sedan åka upp te Molkom! :P
Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0