Bra grejjer :)

Ja som vanligt lysser uppdateringarna med sin frånvaro :P
Så veckan då än så länge.. Alla <3 dag blev mkt lyckad och
den dagen överträffade sig själv trot eller ej :P
Tisdag.. Morgonen i stallet :) Sen umgås med Camilla och iväg te
praktikplatsen och gud vilka goa barn, jag fick bamse kramar och pussar :D
Sen upp till Mölköm och sov hos camilla med alla vovvar, blev även bortskämd
med god mat och trevligt saällskap!
Idag.. vaknade 6 första gången av att Johannes ringer upp Camilla.. :P
Sen vakande jag efter 8 och kollade på telefon och blev mycket glad :)
Vid typ 10 kom vi upp, och fy va sega vi var :P haha
Upp till stallet tillslut (jag hade ett ihopplock av olika kläder :P) grejjade
och jag och camilla red en sväng, jag lånade Lavendel som är ny i stallet :)
Lugn och trygg dam de där! Djupfrysen som jag var åkte vi hem te Camilla
som bjöd på makaroner och köttbullar :D Mkt gött ;)
Sen som ett as var jag dock men ut te mitt stall och red Fläskis i mörkret, månen
var framme så var inte dö mörkt :) Sen in med hästarna och nu sitter jag här..
Och nu är de dags för sängen..
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0