Söndag, vilodag?

Ja jag stälde klockan för att jag skulle städa.. :/ mja de har jag inte börjat med åh
måste börja nu!! de ser ut som fan.. :/ De är tråkigt att städa :(
***
Igår var jag iväg te Lundsberg utanför storfors, de var en deltävling i vintercupen :)
Hade min kära mor och far med då vi inte köpt ny bil med drg te mig än ;)
Ja de började med att han inte ville gå in i transporten.. :( Dumma Fläskis!
När vi kom fram var de lite bättre men han ville inte stå stilla åh när
jag satte mig upp så började tro att han gått fem steg tebax i sin utveckling.. :(
Men när vi fått trava ett par steg och svett INNAN vi red iväg så skötte han sig
riktigt bra! :) Ibörjan var han jätte pigg och ville galoppera men lyckades lugna honom! :)
Ewa som jag red med tyckte att jag gjort ett bra jobb med honom.. Förra året kunde man ju
tro att han hade rabies.. :/
Känns så skönt att få creed av någon som hållt på med hästar i 25 år och som sett nästan alla
våra framsteg! :D
När vi skulle åka hem gick han raka vägen i transporten och ja jag kände att tack gud, han
är sig själv igen! :D
Dagen blev jag mkt nöjd med!! :D Dock dog mina benhinnor men de känns mkt bättre idag
men blir tigerbalsam ett par dagar till :P
***
Nu måste jag hinna städa, ska te stallet två gånger och på årsmöte med distansen i väse :)
Så hejssejs!

Kommentarer
Postat av: LiteService

trevlig blogg ;)

2011-03-17 @ 17:59:09
URL: http://liteservice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0