2010, men välkommen 2011

Ja hur ska man då sumera 2010?
Året började väl helt okej och man var rätt nöjd med saker och ting..
Men sen hände något.. Sommaren var på väg in och något hände, allt
raserades som fanns och jag hittade inte modet jag behövde därför blev de
lite fel tyvärr.. Jag flyttade för andra gången på bara några månader och det
kändes tungt men helt rätt! Mixade känslor till tusen då jag även i samma veva
fick erbjudande om att köpa älskade Flash <3
Men som sagt jag kände att jag valde helt rätt väg i all tumult!

Jag och Flash började även tävla i distans detta år! Blev två tävlingar och jag är
enormt stolt över mig själv och Flash vad vi åstakommit! :)
Han har växt och utvecklas massor på över ett år! :)
Sommaren 2010 jobbades mest bort som vanligt tyvärr.. :( och fick höra massa
dåliga saker om mig själv som inte var sant! Sommaren 2010 sög nog en hel del..
Och ingen rod då heller och vi åkte bara på en träff..

Hösten kom och skolan avlöste jobbandet, skönt! Men har gått ca 6 timmar i veckan
i skolan resten skulle man läsa massa böcker.. Mkt tråkigt tyckte jag och kommer
tyvärr inte ihåg alls mkt av vad vi läst.. :/

Årliga hubbertusjakten gick i väse oxå! :) Det var så kul att se Flash stå stilla när
jag gjorde honom klar och han står där lugnt och sansat :) de är utveckling!! :D

Sen kom den jävla december månaden... :/ December innebär massa jobb, jobbiga
kunder och öppet 9-9 på bergvik.. mkt tråkigt och jobbigt= inget liv..
samtidigt som de var skola åxå.. Längtan till 2011 var rätt stor då! :P
nyår blev inte allt för lyckad (som vanligt) haha men ja de kunde ha varit värre..
året 2010 har lärt mig en hel del så som att jag är tryggare i mig själv och jag vet
vad jag vill.. vill ja de gör jag de! och riktiga vänner som ligger nära ens
hjärta är det bästa som finns! <3
2010 föll jag även offer för iphone :P

Och nu är vi här... 2011 ska bli ett så mkt bättre år än 2010 och jag kommer
vara mer ego men på ett bra sätt! ;) Jag ska heller inte jobba arslet av mig i sommar
kommer nog att ogillas men va fan mitt val! :)
Började även året med att passa en hund i en hel månad, Milla heter hon och är en dvärg collie.
Milla sover i köket och nu ska även jag sova men i sängen! :P
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0