Hände något..

Idag så hände de något.. jag tappade lusten för allt igen.. Händer alltid mig när de är vinter!
Men rätt fort så tänkte jag för mig själv att de är fan inte synd om mig!
Jag lever min dröm och har världens bästa vän! Då menar jag han på fyra ben och är brun!
Han får mig att se ljuset (även när han är en pain in the as) :P
Men min största dröm har gått i uppfylelse, jag har en egen häst! :D
Eller jag har fler drömmar men en stor av dem är sann just nu! <3











Sötkorven!! <3


Kommentarer
Postat av: Linda & Ludde

ja , så får jag också tänka ibland .. man har de där goa varelserna på 4 ben , som alltid är glada när man kommer ;)

Åker du iväg ngt på lördag ? Jag hoppar över ja , fick inte ledigt ! DET däremot känner jag att jag struntar i nu : distansen ...kommer ingen vart där !

2011-01-06 @ 22:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0