Jävla snö..

Imorse tog jag ut hästarna.. Urg!
Jag gick upp tidigare för att hinna men de tog typ 30 min att komma
ut, sista km har de inte plogat på länge så gick att köra i 40 km max.. :/
Sen väl ute i stallet var de på vissa ställen nästan en halvmeter med snö..
Jag var så slut när jag fått ut alla hästarna så herre min gud..
Sen så var ju flash båda täcken genomsura så har haft med dom hem nu
så de luktar häst här hemma.. :/
Men torra blev dom i min värme jag har här inne :P
Fick göra en specialare på Flash i morse, flecce under och sen ett regntäcke
med flecce så han klarar sig till sen när jag åker ut igen. För jag måste kolla
hagen Game ska gå i, han kommer imorn :) Och Flash behöver ridas om
han ska vara någorlunda normal på lördag :P

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0