29 mars 2011

Blev hemma ännu en dag.. Fick sova kanske 2-3 timmar i natt
tack vare hostan, provade dricka te, äta glass, sitta och sova, halstabbleter
ja allt utom hostmedecin för jag hade ingen..
Åkte te apoteket och köpte hostmedicin då hon på vårdcentralen tyckte
det var en bra början.. ska lägga mig snart och har en känning att hostmedicinen
inte hjälper speciellt mkt för 97 äckliga kronor.. åker kanske upp till Camilla
och snor hennes :P
Jag hatar sjukvården.. jag ringer lixom inte i onödan och jag måste bli frisk innnan
lördag så har lixom inte tid att vänta... :/
nu ska jag prova att sova är as trött
hejs svejs!

Kommentarer
Postat av: Malyn

Åh är du med sjuk? :( Detta är min andra dag som sjuk... Det suger verkligen att va sjuk under praktik. Blää!

2011-03-29 @ 11:16:39
URL: http://rockdagboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0