Söndag

Ja söndag ingen..
Vilken helg det varit.. :/ Den blev lixom inge vidare..
Två av min vänner mår inte alls bra just nu pga av andra människors
val som inte är de bästa! Jag blir bara så less på mänskligheten, finns
det inget innanför pannbenet på vissa personer?? :S
Vart tog förståelse, medlidande, medvetenhet, riktiga känslor vägen?
En enda sak som var bra kom ur detta, de va att jag och Herr C sa att
vi är tillsammans! <3 I smset  C srev stod det "Kl halv 4 en lördag då blev det
Linda och Christoffer <3 :)" Gud vad jag önskade att han var hemma igår!
(Självklart nu med) men nehh dumma Norge.. :/ bara 3 dagar kvar tills
han kommer hem!
Nu ska jag drcka cola, äta chips, duscha, hämta tvätt och kvälls kissa Siri!
God natt!
Drago, Siri o Lobo
Min Söta Siri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0